مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 13:202019-03-20سياسي

جزییات طرح ملی استقبال از زائران حرم رضوی


مدیر امور فرهنگی خدام و کارکنان آستان قدس رضوی گفت: بیش از 2182 نقطه از سطح اقلیم شهر مشهد تحت پوشش طرح ملی «مهمان امام» قرار می گیرند.

پاسخگویی به مسائل شرعی، - مدیر امور فرهنگی خدام و کارکنان آستان قدس رضوی گفت: بیش از 2182 نقطه از سطح اقلیم شهر مشهد تحت پوشش طرح ملی مهمان امام قرار می گیرند.

پاسخگویی به مسائل شرعی، خدمات کودک و نوجوان، ارائه کتب و محصولات فرهنگی و اجرای برنامه زنده بخشی از برنامه های تبلیغی این طرح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- به نقل از دبیرخانه خادمیاران رسانه ای آستان قدس رضوی، حجت الاسلام عماد دخانی با بیان اینکه طرح ویژه نوروزی خادمیاران تبلیغی با عنوان مهمان امام در ایام تعطیلات نوروز و در بیش از 2182 نقطه از سطح شهرمشهد اجرا خواهد شد، اظهار کرد: بنا بر مصوبه ستاد مناسبت های ویژه آستان قدس رضوی، کلیه زائران حریم رضوی تحت پوشش برنامه جامع مهمان امام قرار می گیرند که طی آن، طیف وسیعی از خدمات فرهنگی و تبلیغی آستان ارائه می گردد.

وی افزود: مزیت اجرای این طرح در امسال نسبت به سال های قبل در استفاده از ظرفیت کانون های خادمیاری رضوی است.

بسیاری از کانون های تبلیغی و معرفتی از سراسر کشور یاری گر آستان قدس رضوی هستند و در فرآیند آموزشِ بیش از 1500 نفر از خادمیاران تبلیغی سراسر کشور، در قالب ارائه محتوای آموزشی باعنوان ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح ملی استقبال از زائران حرم رضوی

جزییات طرح ملی استقبال از زائران حرم رضوی