مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 12:312019-03-20اقتصادي

ملاقات «رحمان» با رییس جمهور تاتارستان؛ تقویت روابط محور دیدار


رییس جمهور تاتارستان که در سفر کاری وارد تاجیکستان شده با همتای تاجیک خود دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، رستم مینیخان اف رییس جمهور تاتارستان که در یک سفر کاری وارد دوشنبه شده با امامعلی رحمان رییس جمهور تاجیکستان ملاقات و گفت وگو کرد.

طی این دیدار مجموعه همکاری های دوجانبه تاجیکستان و روسیه در تمامی زمینه ها از جمله مشارکت منطقه ای با تاتارستان ارزیابی شد.

دو طرف در مورد برقراری روابط دوجانبه و همکاری در زمینه های معدن، نفت و گاز، فرآوری محصولات، صنایع سنگین، نور، شیمی و داروسازی ابراز علاقه کردند.

طرفین ضمن اشاره به فرصت ها در زمینه تامین بازار های تاتارستان با سبزیجات، میوه و خربزه های تاجیکی، بر اهمیت تقویت همکاری میان مناطق تاجیکستان و تاتارستان در بخش کشاورزی تاکید کردند.

رحمان و مینخان اف برگزاری همایش تجار تاجیکستان و تاتارستان را به عنوان یک ابزار مهم گسترش روابط دوجانبه در زمینه های مورد علاقه دو طرف، بویژه سرمایه گذاری، صنایع تولیدی، تدارکات، مجتمع صنعتی و کشاورزی، بانکی، مهاجرت و سلامت ارزیابی کردند.

به منظور توسعه و گسترش روابط دوجانبه همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت های مناطق آزاد اقتصادی تاجیکستان، احداث و تامین فعالیت پارک های تکنیکی در تاجیکستان، ایجاد خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات «رحمان» با رییس جمهور تاتارستان؛ تقویت روابط محور دیدار

ملاقات «رحمان» با رییس جمهور تاتارستان؛ تقویت روابط محور دیدار