مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اسفند 1397 ساعت 10:462019-03-20اقتصادي

وقتی فروشگاه های زنجیره ای نان کسبه محلی را آجر می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، متأسفانه این روزها شاهد افزایش سریع قیمت اجناس و اقلام مختلف به ویژه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم هستیم، از سکه و طلا گرفته تا گوشت، برنج، لباس و هر آنچه که به فکر انسان خطور می کند؛ نابسامانی اقتصادی به گونه ای پررنگ شده که حتی در مورد برخی اجناس، قیمت امروز با دیروز متفاوت است.

در بسیاری از کلان شهرها، افتتاح فروشگاه های بزرگ زنجیره ای با داشتن تخفیف بالا، راه چاره ای برای تسکین گرانی است؛ در شهرستان دماوند نیز شاهد افتتاح و بهره برداری از چندین فروشگاه زنجیره ای در سال های اخیر بوده ایم.

این فروشگاه ها به دلیل داشتن تخفیفات نسبتا خوب در مورد برخی از اقلام، از طرفی با رضایت برخی از افراد مواجه شده و از سویی دیگر نارضایتی برخی دیگر از افراد را به همراه داشته است.

براساس استاندارهای موجود، بر اساس هر 100 هزار نفر جمعیت یک برند فروشگاه زنجیره ای می تواند دایر شده و مشغول فعالیت شود؛ اما با توجه به جمعیت 126 هزار نفری شهرستان دماوند، در حال حاضر 19 فروشگاه زنجیره ای و 22 فروشگاه غیرزنجیره ای تحت عنوان مباشر در این شهرستان فعالیت می کنند.

طبق آمار به دست آمده، تعداد 450 واحد کسبه خرد در شهرستان دماوند موجود است و متأسفانه از زمان فعالیت این فروشگاه های زنجیره ای، تعداد 26 واحد کسب خرد در این شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی فروشگاه های زنجیره ای نان کسبه محلی را آجر می کنند

وقتی فروشگاه های زنجیره ای نان کسبه محلی را آجر می کنند