مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 22:012019-03-19اقتصادي

استاندار گلستان اعلام کرد خسارت 150 میلیارد تومانی سیل در شرق گلستان


استاندار گلستان با اشاره به برآوردهای اولیه و نخستین توسط کارشناسان حوزه های مختلف در استانداری، گفت: بر این اساس خسارت احتمالی سیلاب در شرق گلستان بین 100 تا 150 میلیارد تومان برآورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سید مناف هاشمی عصر امروز در گفت و و با خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان گنبدکاووس در حاشیه بازدید میدانی از پل های ورودی، رودخانه ها و سدهای این شهرستان با اشاره به اینکه تمامی تلاش ها برای کنترل اوضاع به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: مردم تردید نکنند که تمام همت و تلاش خود را برای کاهش آسیب و مدیریت بحران به کار خواهیم بست.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته در شهرستان های گنبدکاووس و کلاله بالغ بر 220 میلی متر باران باریده است، افزود: این میزان با مقدار بارندگی نصف سال در این شهرستان ها برابری می کند که نشان از حجم بالای بارندگی در دو روز اخیر دارد.

استاندار گلستان با تقدیر از همکاری استان های سمنان و خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: پس از تماس های تلفنی با استانداران این دو استان شاهد همکاری صمیمانه و همه جانبه مدیران این دو استان برای کمک به استان گلستان و کاهش آسیب سیلاب بوده ایم که جای قدردانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گلستان اعلام کرد خسارت 150 میلیارد تومانی سیل در شرق گلستان

استاندار گلستان اعلام کرد خسارت 150 میلیارد تومانی سیل در شرق گلستان