مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 20:152019-03-19حوادث

کشف 20 میلیون ماده محترقه در تهران / آماده باش صددرصدی پلیس در چهارشنبه سوری


رییس پلیس پایتخت اعلام کرد که مراسم چهارشنبه سوری امسال در مقایسه با سالهای قبل در آرامش و امنیت بیشتری برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی در نشست خبری که امشب در مقر فرماندهی و کنترل پلیس پایتخت برگزار شد اظهار کرد: برای مقابله با حوادث چهارشنبه سوری همکاران من از ابتدای زمستان با مشارکت پلیس های پیشگیری امنیت و آگاهی طرح های ویژه ای را اجرا کردند که در جریان آن بیش از 90 نفر که اقدام به تهیه توزیع و خرید و فروش مواد محترقه کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

رحیمی با بیان اینکه تعدادی از انبارها و مراکز نگهداری از مواد محترقه و اکلیل سرنج نیز شناسایی شد گفت: بیش از 20 میلیون انواع مواد محترقه دست ساز و قاچاق طی این مدت از سوی مأموران پلیس کشف شد.

وی ادامه داد: همکاران من در این مدت بالغ بر 10 انبار نگهداری از مواد منفجره را نیز کشف کردند که تنها از یکی از آنها بیش از 9 تن اکلیل سرنج کشف و ضبط شد.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه امشب پلیس در آماده باش 100 درصدی گفت: چهار قرارگاه پلیس در آماده باش است و همه همکاران من در تمام نقاط تهران اقدام به کنترل لحظه ای شهر می کنند که خوشبختانه آمارها و گزارش های ما نشان می دهد که تا به این لحظه تعداد حوادث مربوط به چهارشنبه سوری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش چشمگیری داشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 20 میلیون ماده محترقه در تهران / آماده باش صددرصدی پلیس در چهارشنبه سوری

کشف 20 میلیون ماده محترقه در تهران / آماده باش صددرصدی پلیس در چهارشنبه سوری