مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 19:062019-03-19اقتصادي

رییس سازمان صمت گیلان: لازمه تعادل و نظم بازار نظارت است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به اینکه لازمه تعادل و نظم بازار، نظارت است گفت: بازرسی های مشترک و تیمی به صورت شیفت بندی شده کاملاً هوشمندانه به شکل محسوس و نامحسوس در مرکز استان و سایر شهرستان ها با شدت و جدیت در ایام نوروز انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فرهاد دلق پوش عصر امروز در آخرین جلسه سال 97 کمیسیون نظارت مرکز استان گیلان در محل اتاق اصناف شهرستان رشت اظهار کرد: در ایام نوروز نظارت بر بازار تعطیلی ندارد و همت و همراهی کلیه دستگاه های نظارتی برای آرامش و ساماندهی بازار ضروری است.

وی با اشاره به اینکه لازمه تعادل و نظم بازار، نظارت است گفت: بازرسی های مشترک و تیمی به صورت شیفت بندی شده کاملاً هوشمندانه به شکل محسوس و نامحسوس در مرکز استان و سایر شهرستان ها با شدت و جدیت در ایام نوروز انجام خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با تأکید بر لزوم نظارت مستمر بر بازار افزود: در بازرسی و کنترل بازار و امور اصناف در کنار رأفت اسلامی، قاطعیت هم باید باشد تا وضعیت بازار قاعده مند شود.

رییس کمیسیون نظارت مرکز استان گیلان، بازار را پشتیبان مسائل اجتماعی و اقتصادی در کشور دانست و اظهار کرد: دین و فرهنگ و بسیاری از آداب ورسوم از فضای بازار و کسبه ترویج و اشاعه می یابد و این مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان صمت گیلان: لازمه تعادل و نظم بازار نظارت است

رییس سازمان صمت گیلان: لازمه تعادل و نظم بازار نظارت است