مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 18:512019-03-19حوادث

اسفندماه امسال انجام شد کشف 10 هزار عدد مواد محترقه در تویسرکان


فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان گفت: 10 هزار عدد مواد محترقه در اسفندماه سال جاری در قالب طرح های مبارزه با مواد محترقه در تویسرکان کشف و ضبط شد.

-  محمد معصومی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تویسرکان با تاکید بر مراقبت خانواده ها از فرزندان و کنترل بیشتر جوانان و نوجوانان خود در چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: حوادث و آسیب هایی نظیر حوادث چهارشنبه آخر سال ناشی از مواد محترقه و منفجره یا آتش افروزی این روز تهدیدی جدی برای سلامتی افراد به ویژه کودکان و نوجوانان است.

وی با اشاره به ارائه آموزش های همگانی و توصیه های پلیسی با حضور کارشناسان نیروی انتظامی در اکثر مدارس، مساجد و محلات گفت: با تمام توان کار فرهنگسازی در خصوص آیین چهارشنبه آخر سال را با همکاری دستگاه های اجرایی مربوطه با هدف آگاه سازی و پیشگیری از حوادث و تبعات این روز از اسفندماه انجام دادیم.

فرمانده انتظامی تویسرکان با تاکید بر اینکه با افرادی که بخواهند در این روز برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند و سبب بی نظمی شوند، برخورد قاطع و قانونی خواهیم کرد افزود: امروز هویت آیین سنتی چهارشنبه آخر سال دستخوش تغییرات اساسی شده به گونه ای که تهدیدهای بسیاری برای خانواده ها را به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسفندماه امسال انجام شد کشف 10 هزار عدد مواد محترقه در تویسرکان

اسفندماه امسال انجام شد کشف 10 هزار عدد مواد محترقه در تویسرکان