مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 15:202019-03-19سياسي

منویات رهبر معظم انقلاب؛ اولویت ناجا در سال 98


جانشین فرمانده ناجا اعلام کرد که اولویت های پلیس برای سال آینده برگرفته از نیاز واقعی جامعه و منویات رهبر معظم انقلاب خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار ایوب سلیمانی در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن شهدای فرماندهی انتظامی استان برگزار شد اظهار داشت: با تفضلات الهی و هدایت رهبری، سال 97 را با تمام فراز و فرودها به پایان رساندیم.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم سال آینده نیز سالی پرافتخار و عزت برای کشور و نابودی و اضمحلال برای دشمنان باشد، افزود: امروز به برکت خون شهدای پلیس و مجاهدت ایثارگرانه آحاد کارکنان به مرتبه ای بالا از عزت و احترام در منظر مردم رسیده ایم.

جانشین فرمانده ناجا ابراز کرد: به اعتبار آیه قرآن مبنی بر اینکه شهدا زنده بوده و از خداوند روزی می گیرند، شهدا نیز از ویژگی فردی زنده که دارای تأثیر گذاری است، برخوردارند.

وی با بیان اینکه تنها و مهم ترین دلیل تداوم انقلاب خون شهدا و اثر گذاری آنان در قلوب مؤمنین است از این رو باید قدردان خانواده شهدا و رهرویی صدیق باشیم، گفت: نیروی انتظامی 20 هزار جانباز و شهید تقدیم این نظام کرده که تعداد زیادی از آن ها پس از انقلاب بوده و هر ساله این میزان افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منویات رهبر معظم انقلاب؛ اولویت ناجا در سال 98

منویات رهبر معظم انقلاب؛ اولویت ناجا در سال 98