مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 13:512019-03-19اقتصادي

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر: بیشترین مسافران همدان از پایتخت بودند


مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه امسال با سیل مسافران نوروزی از استان تهران مواجه شدیم این مهم را ناشی از تبلیغات دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا یاری ظهر امروز پس از مراسم افتتاح ستاد خدمات سفر و اسکان مسافران عین القضات همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با سیل مسافران نوروزی از استان تهران مواجه شدیم که بر اثر تبلیغات انجام شده به استان همدان سفر کردند.

وی با بیان اینکه سال گذشته نشان دادیم با تبلیغات هدفمند گردشگری، مسافران زیادی به همدان خواهند آمد افزود: در کشور کاهش مسافر داشتیم اما در همدان با افزایش مسافر روبه رو بودیم.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه مهمترین رویداد گردشگری کشور در 40 سال گذشته در استان همدان رخ داد تصریح کرد: برگزاری مجمع جهانی گردشگری در استان همدان برگزار شد که چهار دستاورد بزرگ و عمده داشت.

وی با بیان اینکه ما به عنوان مشاور محیط زیستی و گردشگری پایدار سازمان جهانی گردشگری انتخاب شدیم ادامه داد: طرح لازم را نیز ارائه دادیم که به زودی اعتبارنامه آن را دریافت خواهیم کرد.

یاری با بیان اینکه ایجاد دفتر منطقه ای یا دفتر صنایع دستی سازمان جهانی گردشگری پیگیری می شود خاطرنشان کرد: قول ایجاد دفتر صنایع دستی که گرفته شده است اما دفتر منطقه ای نیز توسط ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر: بیشترین مسافران همدان از پایتخت بودند

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر: بیشترین مسافران همدان از پایتخت بودند