مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 12:352019-03-19ورزشي

اکسین قهرمان کشور و نماینده ایران در جام جهانی زولا شد


با برگزاری بازی فینال مسابقات داخلی زولا در روز 26 اسفند، تیم برتر ایران برای اعزام به مسابقات جام جهانی زولا انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام وب سایت زولا، طی این مسابقات رسمی، 6 تیم در مرکز ورزش های الکترونیکی تک کاف در مهرشهر کرج با هم به صورت فشرده رقابت کردند تا در نهایت تیم اکسین، به عنوان نماینده ایران در جام جهانی زولا انتخاب شد.

تیم اکسین به سرپرستی فرامرزی، قهرمان سال 1397 ایران شد تا در مسابقات جهانی نماینده ایران باشد.

در این بازی ها امین مرشدی، امین فرامرزی، علیرضا غلامرضایی، میلاد غلامرضایی، محمد گیلانی، امیرمحمد پاک نژاد، تیم اکسین را همراهی کردند.

جام جهانی زولا از تاریخ 30 آپریل تا 5 می، برابر با دهم تا پانزدهم اردیبهشت 98 در مرکز ورزش های الکترونیکی زولا، با عنوان نان استاپ در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

در این دوره از رقابت ها، هشت تیم حضور خواهند داشت که علاوه بر تیم اکسین از ایران، سه تیم از حوزه اروپا، یک تیم از برزیل، یک تیم از حوزه آمریکای جنوبی و دو تیم از ترکیه باهم به رقابت خواهند پرداخت تا تیم قهرمان، جام جهانی و جایزه 250 هزاردلاری زولا را به دست آورد.

طی مسابقات جام جهانی گذشته که در مهر ماه سال 97 در آنتالیای ترکیه برگزار شد تیم هایی از ترکیه، لهستان و ایران در آن به رقابت پرداختند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکسین قهرمان کشور و نماینده ایران در جام جهانی زولا شد

اکسین قهرمان کشور و نماینده ایران در جام جهانی زولا شد