مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 12:252019-03-19اقتصادي

آیا با خدمات اجاره خودرو آشنایی دارید؟


شرکت اجاره خودرو سعادت رنت با بیش از هشت سال سابقه، یکی از شرکت های معتبر در زمینه کرایه ماشین در ایران آماده خدمات رسانی به مشتریان خود می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سعادت رنت، شرکت اجاره ماشین سعادت رنت با ارائه انواع خودروهای داخلی و خارجی با کارکرد کم و کامل ترین پوشش بیمه در میان دیگر شرکت های اجاره خودرو، باسابقه ای درخشان در این زمینه، یکی از بزرگ ترین و با اعتبارترین شرکت های اجاره خودرو در ایران است.

علاوه بر خدمات رسانی به مشتری های خود برای سفرهای شهری و بین شهری، با ناوگانی متشکل از خودروهای لوکس و مدرن روز دنیا، آماده سرویس دهی در زمینه ترانسفرهای فرودگاهی، ترانسفر نمایشگاهی و خدماتی از این قبیل به مشتریان خارجی شد و یا مهمان های مهم شرکت های مختلف ازجمله سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی، سازمان های آموزشی، سفارتخانه ها و فرودگاه های کشور می باشد.

شرکت اجاره خودرو سعادت رنت، با هدف جلب بالاترین سطح رضایت مشتریان خود و هم چنین ارائه خدمات خود مطابق با معیارها و استاندارهای بین المللی در زمینه اجاره ماشین، در تلاش است تا شرایطی ویژه، آسان و مقرون به صرفه برای خدمات اجاره ماشین با راننده و هم چنین اجاره ماشین بدون راننده، اجاره ماشین عروس به هم وطنان عزیز و اجاره ون و اتوبوس برای برگزاری تورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا با خدمات اجاره خودرو آشنایی دارید؟

آیا با خدمات اجاره خودرو آشنایی دارید؟