مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 11:302019-03-19سياسي

2 میلیارد و 420 میلیون مترمکعب؛ حجم کنونی آب دریاچه ارومیه


استاندار آذربایجان شرقی اراده قوی و هماهنگی میان دستگاه های مسئول و مردم را مهم ترین عامل در پیشرفت احیای دریاچه ارومیه برشمرد.

- 2 میلیارد و 420 میلیون مترمکعب؛ حجم کنونی آب دریاچه ارومیه استاندار آذربایجان شرقی اراده قوی و هماهنگی میان دستگاه های مسئول و مردم را مهم ترین عامل در پیشرفت احیای دریاچه ارومیه برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای فرهنگی اجتماعی احیای دریاچه ارومیه، افزود: برآیندی که از احیای دریاچه ارومیه انجام گرفته، نشان دهنده بهبود شرایط و قابل قبول بودن اقدامات است و اگر بسترسازی های موجود نبود، به یقین امروز افزایش تراز دریاچه را شاهد نبودیم.

وی، جنبه فرهنگی و اجتماعی احیای دریاچه ارومیه را بسیار مهم برشمرد و گفت: در احیای دریاچه هم مسئولان و هم مردم، دخیل هستند و باید با هماهنگی و مساعدت یکدیگر، این مهم را به سرانجام برسانند.

پورمحمدی، راه اندازی کمپین های مختلف از سوی سازمان های مردم نهاد در خصوص احیای دریاچه ارومیه را هم مهم و حرکتی بسیار ارزشمند دانست و گفت: در کنار اینها، شایسته است با تولید مستندی در چندین بخش، مردم را با اقداماتی که برای احیای دریاچه ارومیه در استان صورت گرفته آشنا کرد، تا ضمن فرهنگ سازی، از فکر، ایده و هر نوع همکاری مردم بهره گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیارد و 420 میلیون مترمکعب؛ حجم کنونی آب دریاچه ارومیه

2 میلیارد و 420 میلیون مترمکعب؛ حجم کنونی آب دریاچه ارومیه