مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 06:062019-03-19سياسي

گردشگری راهیان نور نیازمند فرهنگ سازی/ اعزام 1500 نفر از نکا به اردوهای راهیان نور


صحبت از گردشگری که می شود، ذهن همه ما به گردش و تفریح در کوه و جنگل و استفاده از طرفیت های مختلف در این بخش معطوف می شود؛ در حالی که استفاده از ظرفیت گردشگری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نکا، راهیان نور به عنوان حرکتی ارزشی و انقلابی در دوران اولیه شکل گیری خود توسط گروه های دانشجویی تشکیل و اجرایی شد و سپس با برنامه ریزی مناسب، مخاطب شناسی و کارهای اثربخش در بخش های دیگر جامعه وارد شد.

راهیان نور با تقویت معنویت و کمال و با میدان داری مناسب افراد ارزشی و انقلابی در طول سال های مختلف رسمی و فراگیر شد و اکنون به نقطه قوت رسیده و سالانه میلیون ها دلداده با اعزام از طریق این کاروان های راهیان نور با ارزش ها و دستاوردهای مهم دفاع مقدس و دلدادگی برای شهدا و آرمان ها آشنا می شوند.

تلاش برای نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه و مردمی کردن این حرکت ارزشی موجب شد تا همه ساله سازوکارهای مختلفی در ایام عید برای این سفر معنوی اندیشیده شده و با تلاش همه جانبه پیوند و ارتباط ناگسستنی بین این سرزمین مقدس با افراد فراهم و معرفت تازه ای ایجاد شود.

اعزام کاروان های راهیان نور در آستانه سال نو این سال ها به یک فرهنگ در بین مردم تبدیل شده است و بسیاری از مردم تلاش دارند تا سال نو را در کنار شهدا و در سرزمین دلدادگی مشهدالشهداء که روح شهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری راهیان نور نیازمند فرهنگ سازی/ اعزام 1500 نفر از نکا به اردوهای راهیان نور

گردشگری راهیان نور نیازمند فرهنگ سازی/ اعزام 1500 نفر از نکا به اردوهای راهیان نور