مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اسفند 1397 ساعت 00:112019-03-18سياسي

یادداشت/سمیرا مرادپور گام دوم انقلاب اسلامی


نگاهی کلی به بیانیه «گام دوم» انقلاب اسلامی ایران نشان می دهد که مقام معظم رهبری در سایه دوراندیشی بار دیگر اولویت های اصلی انقلاب در مسیر راهی تازه را ترسیم کرده اند.

- خبرگزاری فارس استان کردستان؛ انقلاب اسلامی ایران از بدو پیروزی تاکنون با چالش ها و مسائل متعدد و مختلفی مواجه بوده است و در این مسیر با تکیه بر حمایت و حضور همه جانبه مردم و همچنین جهان بینی امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، به سلامت از این پستی و بلندی ها عبور کرده و امروز در اوج عزت و اقتدار نه تنها مدعی دفاع از آرمان ها و اهداف متعالی خود است، بلکه به الگوی تمام عینی برای همه آزادگان در جهان تبدیل شده است.

نگاهی کلی به آنچه در 40 سال گذشته بر انقلاب اسلامی ایران گذشته، نشان می دهد که دشمنان تا دندان مسلح این نظام مردمی و الهی از هر آنچه که در اختیار دارند برای مقابله با آن دریغ نکرده ولی در این مسیر حمایت ها و حضور همیشگی مردم در صحنه تمامی این دسیسه ها را نقش برآب کرده و به همین دلیل امروز بدون حضور و نقش جمهوری اسلامی ایران اکثر قریب به اتفاق حوادث و رویدادهای بین المللی سامان داده نمی شود.

امسال جمهوری اسلامی ایران وارد دهه پنجم عمر خود شده است و نگاهی کلی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایران نشان می دهد که مقام معظم رهبری در سایه دوراندیشی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/سمیرا مرادپور گام دوم انقلاب اسلامی

یادداشت/سمیرا مرادپور گام دوم انقلاب اسلامی