مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اسفند 1397 ساعت 16:252019-03-18فرهنگي

چند پیشنهاد برای خوش گذرانی ارزان در نوروز


روزهای سختی را گذرانده اید؟ احساس خستگی می کنید و دلتان می خواهد تعطیلات عید به یک سفر درست و حسابی بروید اما پول کافی ندارید؟ ما در این گزارش چند پیشنهاد برای سفر ارزان به شما می دهیم تا شاید بتوانید همین امروز برای یک سفر کوتاه برنامه ریزی کنید.

- درست است که فیلم خوب دیدن، رستوران رفتن و خوابیدن ارزان ترین کارها برای تعطیلات نوروز هستند اما شاید بهتر باشد از خانه بیرون بیایید و کمی بیشتر اطرافتان را نگاه کنید.

برای اینکه کارتان راحت تر شود ما با یک آدم با تجربه گپ زده ایم و از او خواسته ایم که طراحی سفر ارزان را به ما یاد بدهد.

سمیه حسنلو - خبرنگار ایسنا و کارشناس گردشگری - سال ها تجربه اش در زمینه سفر را در اختیارمان قرار گذاشته است که در این گزارش کوتاه می خوانید: حواستان به بلیت های لحظه آخری باشد روال سفرهای خانوادگی معمولاً این طور بوده است که اعضای خانواده سوار ماشینشان می شدند و برای چند روزی به مقصدی که آنجا دوستی، خانواده ای یا آشنایی داشته اند، می رفتند.

این نحوه سفر، کمک می کرد هزینه اقامت از مخارج سفر حذف شود اما مگر ما چندبار می توانیم به مکانی سفر کنیم که آنجا دوست و آشنایی داریم؟ می خواهم بگویم ترفندهایی برای سفر کردن وجود دارد که با یاد گرفتن آنها به مرور زمان می توانیم سفری ارزان با ماجراجویی بیشتر داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند پیشنهاد برای خوش گذرانی ارزان در نوروز

چند پیشنهاد برای خوش گذرانی ارزان در نوروز