مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اسفند 1397 ساعت 22:062019-03-17فرهنگي

اولین جشنواره سراسری آکاپلا «آوای رضوان» در مشهد برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از آستان نیوز، محمدعلی چمی گو  گفت:  اولین جشنواره سراسری آکاپلا آوای رضوان با اجرای سرود توسط گروه های مختلف از 17 استان کشور از جمله خراسان رضوی، از 29 اسفند 1397 تا پنجم فروردین 1398 در اماکن عمومی و پرتردد مشهد برگزار می شود.

مدیرعامل مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی با بیان اینکه برگزاری جشنواره سراسری آکاپلا آوای رضوان با همکاری شبکه امید صورت می گیرد، ادامه داد: یک برنامه تلویزیونی نیز در پرتوی این جشنواره با همکاری این شبکه ساخته و پس از برپایی جشنواره پخش می شود.

وی با بیان اینکه بیشتر گروه های سرود جشنواره دارای اعضای دانش آموزی است، افزود: گروه های سرود حاضر در این جشنواره قبل از برگزاری آن در شهرهای خود به اجرای برنامه پرداختند و فیلم اجراهای خود را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

چمی گو تصریح کرد: آثاری که توسط این مؤسسه به مناسبت های مختلف در طول سال آینده تولید شود، در اختیار این گروه های سرود قرار می گیرد و چنانچه خود این گروه ها، آثاری در این حوزه تولید کنند نیز مورد حمایت قرار می گیرند.

مدیرعامل مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی با بیان اینکه توجه به حوزه آموزش از جمله محورهای جشنواره آکاپلای آوای رضوان است، ادامه داد: حدود 450 بانوی مربی سرود خراسان رضوی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جشنواره سراسری آکاپلا «آوای رضوان» در مشهد برگزار می شود

اولین جشنواره سراسری آکاپلا «آوای رضوان» در مشهد برگزار می شود