مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اسفند 1397 ساعت 15:402019-03-17اجتماعي

سازش های بادوام میان متقاضیان طلاق کم شده است


معاون اجتماعی و پیشگیری اداره کل دادگستری خراسان شمالی گفت: سازش های بادوام در میان زوج های متقاضی طلاق در خراسان شمالی کاهش یافته است.

- معاون اجتماعی و پیشگیری اداره کل دادگستری خراسان شمالی خبر داد: سازش های بادوام میان متقاضیان طلاق کم شده است معاون اجتماعی و پیشگیری اداره کل دادگستری خراسان شمالی گفت: سازش های بادوام در میان زوج های متقاضی طلاق در خراسان شمالی کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم محجوب در جمع خبرنگاران با اشاره به این که یکی از آسیب های اجتماعی که در این استان و در کشور وجود دارد، اختلافات خانوادگی است، افزود: این اختلافات به دو شکل است که یکی از این اختلافات منجر به ارائه دادخواست طلاق می شود و برخی از اختلافات نیز به آن مرحله نمی رسد.

وی ادامه داد: دادگستری برای این که اختلافات خانوادگی را به حداقل برساند اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی می کند که برخی از این کلاس های آموزشی برای زوج هایی هستند که قصد طلاق دارند و تعدادی از کلاس ها نیز برای افرادی هستند که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند.

محجوب با بیان این که طی سال جاری دو هزار و 400 پرونده به مراکز مشاوره ارجاع داده شده است، اظهار کرد: از این تعداد 328 مورد منجر به آشتی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازش های بادوام میان متقاضیان طلاق کم شده است

سازش های بادوام میان متقاضیان طلاق کم شده است