مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اسفند 1397 ساعت 08:252019-03-16اجتماعي

بازرسی سالانه آتش نشانی از مدارس تهران


سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به دومرتبه بازدید از مدارس در هرسال به لحاظ فیزیکی و ایمنی گفت: در سال های اخیر تعاملات ما با آموزش و پرورش بهتر شده است؛ - برخی مسائل ایمنی در دروس گنجانده شده و از حضور همکاران ما در مدارس استقبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال ملکی در برنامه تلویزیونی پرسشگر با اشاره به مراسم چهارشنبه سوری و اقدامات آموزش و پرورش در این زمینه گفت: عبور از چهارشنبه سوری و آگاهی دهی درباره آن، به یک شب و دوشب بسنده نمی شود ؛ نگاه بلند مدتی نیاز دارد که باید مورد توجه مسئولان باشد.

وی افزود: شاید در سال های گذشته هیچ گونه همکاری خوبی حتی از سوی آموزش و پرورش نمی دیدیم، اما در سال های اخیر وضعیت بهتر شده و برخی مسائل ایمنی در دروس گنجانده شده و از حضور همکاران ما در مدارس استقبال میکنند.

ملکی با بیان اینکه اقداماتی انجام شده است اما باید معلمان و مربیان در کلاس های درس در محدوده سنی نوجوانی و کودکی بویژه در دوره ابتدایی آموزش هایی بدهند گفت: تخلیه درست هیجان در این سنین شاید مشکل باشد؛ باید ببینیم چه یاد داده ایم و چه از دانش آموز می خواهیم.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، لازم است روزی چند دقیقه با دانش آموزان صحبت کنند و توضیح بدهند که در گذشته جشن چهارشنبه آخر سال چطور بوده و مواد دست ساز و شیمیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی سالانه آتش نشانی از مدارس تهران

بازرسی سالانه آتش نشانی از مدارس تهران