مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اسفند 1397 ساعت 15:412019-03-15سياسي

امام جمعه زارچ: اعتکاف زیباترین اجتماع مومنین است


امام جمعه زارچ در خطبه های نماز جمعه، حضور معتکفین به خصوص جوانان و نوجوانان در مراسم اعتکاف را مصداق زیباترین اجتماع مومنین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زارچ ،حجت السلام طباطبایی در خطبه های نماز جمعه زارچ ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ما رجب به بیان فضیلت و جایگاه معنوی این ماه پرداخت و گفت: ماه رجب ماه عبادت و بندگی پروردگار عالم  و ماه اعتکاف است.

امام جمعه زارچ اعتکاف را زیباترین اجتماع مومنین دانست و گفت: حضور معتکفین و جوانان و نوجوانان مصداق کامل این زیبایی است.

خطیب نماز جمعه زارچ در ادامه با اشاره به دستاوردهای بزرگ این نظام در این سال اشاره کرد و گفت: درسالی که روزهای پایانی آن را سپری می کنیم، نظام اسلامی موفقیت های بزرگی را در عرصه های مختلف به دست آورده که می توان به حفظ اقتدار و امنیت داخلی و خارجی، دستآوردهای بزرگی در عرصه تجهیزات نظامی و موشکی، برگزاری جشن موفق 40 سالگی انقلاب اسلامی، ارائه منشور مهم و راهبردی گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری را ازجمله این دستاوردها برشمرد.

حجت السلام طباطبایی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر رییس جمهور سوریه به ایران و همچنین سفر دکتر روحانی به عراق اشاره کرد و گفت: ایران امروز مقتدرانه در منطقه ایفای نقش می کند و این سفر هرچند دیر بود اما نشان دهنده اقتدار ایران بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه زارچ: اعتکاف زیباترین اجتماع مومنین است

امام جمعه زارچ: اعتکاف زیباترین اجتماع مومنین است