مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اسفند 1397 ساعت 19:012019-03-14ورزشي

حال فوتبال کشور مساعد نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی تاج عصر امروز در جشن برترین های فوتبال استان با اشاره به نشست با کمیسیون اقتصادی مجلس برای وضعیت نامساعد تیم های پرسپولیس، - رییس فدراسیون فوتبال حال فوتبال کشور را مساعد ندانست و گفت: امیدواریم با حمایت نمایندگان در مجلس، مشکلات اقتصادی در فوتبال کشور برطرف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی تاج عصر امروز در جشن برترین های فوتبال استان با اشاره به نشست با کمیسیون اقتصادی مجلس برای وضعیت نامساعد تیم های پرسپولیس، استقلال و دیگر تیم ها اظهار داشت: فدراسیون فوتبال درگیر مشکلات مالی شده و پس از افزایش نرخ ارز هزینه های تیم ملی فوتبال افزایش پیدا کرده است.

رییس فدراسیون فوتبال حال فوتبال کشور را مساعد ندانست و بیان کرد: 70 درصد درآمد فوتبال از محل حق پخش تلویزیونی تأمین می شود که هنوز وصول نشده و امیدواریم با حمایت نمایندگان در مجلس مشکلات اقتصادی در فوتبال کشور برطرف شود.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر امر ترویج و توسعه ورزش در کشور عنوان کرد: ایجاد یک باشگاه ورزشی به معنی تخریب یک زندان است و می توان با ورزش و در رأس آن فوتبال معضلات و آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد را در جامعه کاهش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال فوتبال کشور مساعد نیست

حال فوتبال کشور مساعد نیست