مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اسفند 1397 ساعت 02:002019-03-13سياسي

ضعف نظارت و به کارگیری افراد ناشایست عامل اصلی بروز فساد اقتصادی


سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ضعف نظارت و عدم به کارگیری افراد شایسته در برخی جایگاه ها را عامل اصلی بروز فسادهای اقتصادی عنوان کرد.

- بهروز نعمتی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به پرونده فساد اقتصادی شرکت بازرگانی پتروشیمی، اظهار کرد: این موضوع از سال 1391 مطرح است و دستگاه های مختلف نظارتی مثل سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و وزارت ارتباطات هم بحث هایی دراین رابطه داشته اند تا این پرونده تکمیل شود و سیر خود را طی کند به اینجا برسد.

وی اضافه کرد: من فکر می کنم سهل انگاری و تسامح در نظارت باعث شده کار به اینجا کشیده شود.

به نظر من دستگاه های نظارتی باید با قدرت بیشتری کار خود را انجام دهند و در جایی از بروز این اتفاقات جلوگیری کنند که این فساد فراگیر نشود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ضعف نظارت را عامل اصلی بروز فسادهای اقتصادی عنوان و خاطر نشان کرد: در هر مجموعه ای ممکن است فسادی رخ دهد حتی مجموعه ای که دستگاه نظارتی قوی دارد، اما این که این فسادها سلسله وار تکرار می شود برای مردم آزار دهنده است و معنایش این است که در زمان خود به این موارد رسیدگی نشده است.

نعمتی در پایان همچنین گفت: شاید یکی از عوامل بروز این فسادهای اقتصادی این باشد که ما برخی افرادی که شایسته جایگاهی نبودند را به کار گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف نظارت و به کارگیری افراد ناشایست عامل اصلی بروز فساد اقتصادی

ضعف نظارت و به کارگیری افراد ناشایست عامل اصلی بروز فساد اقتصادی