مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اسفند 1397 ساعت 14:352019-03-13سياسي

تصویب 160 میلیارد تومان بودجه برای برقی کردن قطار همدان به تهران


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: هزار میلیارد تومان برای راه آهن همدان هزینه شده و 160 میلیارد تومان برای برقی کردن قطار بودجه تصویب شده که در سال آینده اجرایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر خجسته پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم ورود نخستین قطار همدان به تهران، اظهار کرد: طرح این قطار از 14 سال پیش آغاز و طرح دو فوریتی آن توسط آقای حاجی بابایی به نتیجه رسید که موانع موجود در این راه توسط ایشان برداشته شد.

وی با بیان اینکه به نتیجه رسیدن قطار حاصل پیگیری های مستمر نمایندگان و مسئولان است، عنوان کرد: با فشارهای وارد شده توسط استاندار و نمایندگان در زمانی که ریل در کشور پیدا نمی شد، 5 هزار تن ریل از آستارا و استان های دیگر وارد شد و امروز شاهد به ثمر رسیدن آن زحمات و تلاش ها هستیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه همدان نیازمند توسعه و درآمد پایدار است، عنوان کرد: استان همدان با 1800 جاذبه توریستی و گردشگری به طور قطع می تواند اشتغال پایدار و درآمد پایدار را در استان همدان ایجاد کند.

وی تصریح کرد: در آینده نزدیک ما با سراسر کشور از جنوب، غرب و شمال کشور مواصلات را خواهیم داشت.

خجسته افزود: مدیرانی برای زیرساخت های راه آهن و فرودگاه انتخاب شوند که تخصصی باشند و حق مطلب را ادا کنند زیرا در غیر این صورت هزارمیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 160 میلیارد تومان بودجه برای برقی کردن قطار همدان به تهران

تصویب 160 میلیارد تومان بودجه برای برقی کردن قطار همدان به تهران