مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اسفند 1397 ساعت 11:102019-03-11بين الملل

سیسی نسبت به خطرات تظاهرات در کشورهای همسایه مصر هشدار داد


رییس جمهوری مصر با اشاره به خسارات بزرگی که پس از برکناری دولت حسنی مبارک به این کشور وارد شد، نسبت به خطرات تظاهرات در مصر و دیگر کشورهای عربی همسایه هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر در همایشی که ارتش این کشور به مناسبت روز شهید برگزار کرد، درباره تروریسم، وضعیت معیشتی، حوادث ریلی، و خطر تظاهرات و انقلاب علیه استقرار کشور صحبت کرد.

او نسبت به تعامل مناسب با سه موضوع اول اطمینان داد اما نگرانی خود را نسبت به امکان بازگشت مصری ها به میدان التحریر و تاثرپذیری از تظاهرات مستمر در الجزایر و سودان ابراز داشت.

درباره اتفاقاتی که در دیگر کشورهای همسایه در حال وقوع است، گفت: مردم این کشورها در حال نابودی کشورهای خود هستند زیرا تمام این اعتراضات و تظاهرات هزینه ای دارد و این مردم و بچه های کوچک هستند که هزینه آن را می پردازند.

سیسی در ادامه تاکید کرد: این نسل های آینده هستند که هزینه این بی ثباتی را خواهند پرداخت.

رییس جمهوری مصر با اشاره به هزینه هایی که این ملت ها با برگزاری تظاهرات علیه شرایط اقتصادی متحمل شده اند، گفت: مصر در طول یک سال و نیم بعد از انقلاب 2011 نیمی از ذخایر ارز خارجی خود را که پیش از سقوط دولت حسنی مبارک در فوریه 2011 به 36 میلیارد دلار می رسید، از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیسی نسبت به خطرات تظاهرات در کشورهای همسایه مصر هشدار داد

سیسی نسبت به خطرات تظاهرات در کشورهای همسایه مصر هشدار داد