مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اسفند 1397 ساعت 14:462019-03-10اجتماعي

دلبری نوشهر در حاشیه دریا و جنگل + تصاویر و فیلم


معرفی جاذبه های گردشگری نوشهر دلبری نوشهر در حاشیه دریا و جنگل + تصاویر و فیلم شهرستان نوشهر با داشتن جاذبه های فراوان در محاصره دریا، جنگل و کوه قرار دارد که همانند سایر شهرهای غربی استان فاصله کوتاهی بین جنگل و دریا وجود دارد؛ به طوری که در پارک جنگلی سی سنگان فاصله کوتاهی بین دریا و جنگل واقع است.

خبرگزاری فارس مازندران/ نوشهر یکی از شهرهای غربی استان مازندران است که همه ساله به ویژه در ایام تعطیلات میزبان گردشگران بسیاری از نقاط دور و نزدیک است.

شهرستان نوشهر با دارا بودن جاذبه های فراوان در محاصره دریا، جنگل و کوه قرار دارد که همانند سایر شهرهای غربی استان فاصله کوتاهی بین جنگل و دریا وجود دارد؛ به طوری که در پارک جنگلی سی سنگان فاصله کوتاهی بین دریا و جنگل واقع است.

یکی از جاذبه های دیدنی این شهرستان پارک جنگلی سی سنگان یکی از قشنگ ترین و قدیمی ترین پارک های جنگلی شمال است که در قسمتی از این پارک، جنگل به دریا ختم می شود و همچنین از لحاظ درختان این پارک نیز از تنوع بسیار زیادی و منحصربه فردی برخوردار است به گونه ای این درختان تا نزدیکی دریا پیش رفته اند.

فضای کمپینگ، رستوران، پیست دوچرخه سواری، پلاژ زنانه و مردانه و موج سواری و قایق سواری از امکانات پارک جنگلی سی سنگان است که خیال گردشگران را از بابت اقامت در این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلبری نوشهر در حاشیه دریا و جنگل + تصاویر و فیلم

دلبری نوشهر در حاشیه دریا و جنگل + تصاویر و فیلم