مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اسفند 1397 ساعت 14:162019-03-10سياسي

فارس گزارش می دهد تجمع کارگران خدمات شهری زیراب به دلیل نگرفتن حقوق


مشکلات کارگران بخش خدمات شهری زیراب بیانگر مسؤولیت قانونی و اخلاقی شورای شهر و شهرداری زیراب در قبال شرمندگی کارگران خدمات شهری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، پایان سال همواره با خرید های مختلف در خاطرات مانده است و همراهی با زیبایی طبیعت و شادی حاصل از نو شدن آن زیبایی های خود را دارد و حس خوبی برای انسان ایجاد می کند ولی هنگامی که با خالی بودن جیب عجین شود، غم و غصه آن هم چند برابر از روز های عادی می شود.

کارگران واحد خدمات شهری زیراب 3 ماه حقوق و مزایا خود را همراه با عیدی دریافت نکردند و اضافه کاری 5 ماه و سنوات سال 97 هم طلب دارند و سه ماه بیمه سال 96 و دو ماه بیمه سال 97 هم برای این کارگران پرداخت نشد که باعث شد کارگران این بخش که زیر نظر پیمانکاری فعالیت می کنند، صبح روز یک شنبه در جلوی شهرداری زیراب تجمع کنند.

*کارگران بخش خدمات شهری شهرداری زیراب از مشکلات می گویند کارگران در مصاحبه با خبرگزاری فارس که صوت آنان موجود است با اشاره به اینکه 4 ماه حقوق و اضافه کاری نگرفتند و می خواهند خرید کنند و در بازار هم نقدی کار می کنند، گفتند: به ما چیزی نمی دهند و پیمانکار می گوید که شهرداری به ما بدهکار است و عیدی و سنوات هم ندادند و ما سختی کار و بیمه نداریم و ما را به عنوان کارگر ساده رد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد تجمع کارگران خدمات شهری زیراب به دلیل نگرفتن حقوق

فارس گزارش می دهد تجمع کارگران خدمات شهری زیراب به دلیل نگرفتن حقوق