مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اسفند 1397 ساعت 09:512019-03-06فرهنگي

حمایت از فیلم سازان جوان، آثار مستند و انیمیشن در سال 98


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، حسین انتظامی، رییس سازمان سینمایی، در حاشیه بازدید از دوسالانه پویانمایی تهران، درباره توییت اخیرش و خبر خوشی که به فیلمسازان سینمای جوان، - رییس سازمان سینمایی تاکید کرد با توجه به قابلیت عرضه و رقابت جهانی در سینمای جوان، مستند، کوتاه و انیمیشن، سال 98 فیلمسازان این حوزه ها شاهد افزایش چشمگیر بودجه و حمایت خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، حسین انتظامی، رییس سازمان سینمایی، در حاشیه بازدید از دوسالانه پویانمایی تهران، درباره توییت اخیرش و خبر خوشی که به فیلمسازان سینمای جوان، مستند، انیمیشن و کوتاه داده بود، گفت: همان طور که اعلام کردم، برنامه های ویژه ای برای حمایت از فیلم سازان فیلم های کوتاه، انیمیشن، مستند و جوان خواهیم داشت.

ما در فروردین 98، بودجه های مان را به طور شفاف اعلام خواهیم کرد تا مشخص شود کدام حوزه ها چه میزان بودجه خواهند داشت.

این گفته من خطاب به فیلمسازان است، چون این عزیزان می دانند که بودجه سال 97 سازمان سینمایی در این عرصه چقدر بوده است و خواهند دید این ارقام در سال 98 افزایشی چشمگیر خواهد داشت.

رییس سازمان سینمایی، اما چرا تصمیم گرفته است تا بودجه سینمای جوان، مستند، کوتاه و انیمیشن را افزایش دهد؟ انتظامی در این باره توضیح داد: این بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از فیلم سازان جوان، آثار مستند و انیمیشن در سال 98

حمایت از فیلم سازان جوان، آثار مستند و انیمیشن در سال 98