مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اسفند 1397 ساعت 09:062019-03-02اقتصادي

فارس از جنوبی ترین نقطه شیراز گزارش می دهد زندگی روی آب با تحمل بوی تعفن فاضلاب


عدم وجود شبکه فاضلاب شهری و تجمع و راکد شدن آب های سطحی در کوشکک زندگی را برای ساکنان دشوار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کمی دورتر از شلوغی و هیاهوی مرکز شهر، در جنوب شرقی شیراز مردمانی زندگی می کنند که غالباً مهاجر هستند، خانواده هایی که سال های گذشته از روستاهای استان به دلیل خشک سالی و رکود کشاورزی به شیراز سفر کرده اما به دلیل گرانی زمین و مسکن در حاشیه شهر ساکن شدند.

مهاجرت از شهر به حاشیه شهر نیز پدیده تازه ای نیست و افرادی که توان خرید مسکن یا پرداخت اجاره زیاد را ندارند در اطراف و حاشیه شیراز از شمال تا جنوب و همینطور کوشکک ساکن می شوند.

منطقه کوشکک در سال های اخیر به دلیل پیگیری های خود ساکنان و گروه های جهادی و دانشجویی مورد توجه مسؤولان شهری قرار گرفت و ضمن الحاق به شیراز بخشی از محرومیت هایش نیز برطرف شد اما همچنان با مسائل ریز و درشتی دست وپنجه نرم می کنند.

یکی از ساکنان کوشکک که جزء افراد فعال و پیگیر نیز است از خبرنگار ما خواست تا با حضور در منطقه و انعکاس مشکلات اهالی، به نمایندگی از آن ها از مسؤولان نیز مطالبه گری کند.

خانم رنجبر از ساکنان کوشکک با بیان اینکه جنس خاک و زمین منطقه کوشکک به نوعی است که آب روی سطح آن می ماند، گفت: به دلیل نبود شبکه فاضلاب خانگی، اهالی این منطقه به ناچار فاضلاب حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس از جنوبی ترین نقطه شیراز گزارش می دهد زندگی روی آب با تحمل بوی تعفن فاضلاب

فارس از جنوبی ترین نقطه شیراز گزارش می دهد زندگی روی آب با تحمل بوی تعفن فاضلاب