مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اسفند 1397 ساعت 22:062019-03-01ورزشي

قائم مقام باشگاه نساجی: تا صبح هم گل می زدیم باز باید بازی مساوی می شد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران؛ محمد کاظمی در گفت وگو با کانال رسمی باشگاه ، گفت: تیم ما در این بازی فقط و فقط با هدف کسب سه امتیاز قدم به میدان گذاشت و تمام هم و غم ما کسب یک پیروزی خارج از خانه بود، - قائم مقام باشگاه نساجی: تا صبح هم گل می زدیم باز باید بازی مساوی می شد! قائم مقام باشگاه نساجی مازندران با تقدیر از نمایش تیمش در مسجدسلیمان، از نحوه قضاوت بازی به شدت گلایه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران؛ محمد کاظمی در گفت وگو با کانال رسمی باشگاه ، گفت: تیم ما در این بازی فقط و فقط با هدف کسب سه امتیاز قدم به میدان گذاشت و تمام هم و غم ما کسب یک پیروزی خارج از خانه بود، اما داور و کمک اولش این اجازه را به ما ندادند.

وی در ادامه افزود: در نیمه اول کاملا بر بازی تسلط داشتیم و علاوه بر گلی که به ثمر رساندیم، یک بار توپ را به تیر زدیم و دو، سه موقعیت مسلم گلزنی داشتیم.

در این نیمه داوری مشکل خاصی نداشت اما از همان ابتدای بازی تماشاگران میزبان با انواع و اقسام فحاشی ها داور و کمک هایش را تهدید و تحت تاثیر قرار دادند به طوری که در نیمه دوم سر ما را برید و در حالی که می توانستیم با اختلاف سه یا چهار گل زمین بازی را ترک کنیم اما در عرض 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام باشگاه نساجی: تا صبح هم گل می زدیم باز باید بازی مساوی می شد!

قائم مقام باشگاه نساجی: تا صبح هم گل می زدیم باز باید بازی مساوی می شد!