مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اسفند 1397 ساعت 11:402019-03-01ورزشي

قرعه کشی لیگ جهانی کاراته وان/ هم گروهی علیپور و خدابخشی با نمایندگان اسراییل


اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان (سری آ) در مسیر کسب سهمیه المپیک قرعه کشی شد و 23 نماینده ایران حریفان خود را شناختند.

- اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان (سری آ) در مسیر کسب سهمیه المپیک قرعه کشی شد و 23 نماینده ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قرعه کشی لیگ جهانی کاراته وان اتریش انجام شد و این رقابت ها از امروز (جمعه) با حضور 2057 کاراته کا از 99 کشور آغاز می شود که بر اساس قرعه کاراته کاهای کشورمان با حریفان ذیل مبارزه خواهند کرد: بخش بانوان کاتا انفرادی: مهسا افسانه در گروه هفت با کاتاروهایی از ایتالیا، روسیه، ژاپن، اسپانیا، برزیل، مراکش، ونزوئلا، اتریش، کوزوو، ایرلند، چک و اوکراین هم گروه است.

در گروه 16 هم فاطمه صادقی با حریفانی از ونزوئلا، مصر، ایرلند، اوکراین، استرالیا، کوزوو، فنلاند، صربستان، الجزایر، هلند و اسپانیا دیدار خواهد کرد.

در وزن 50- کیلوگرم: سارا بهمنیار دور نخست استراحت سپس با برنده بلاروس و پرتغال در وزن 55- کیلوگرم: طراوت خاکسار با ناتالیا چیکا از اسپانیا و در صورت برد با برنده لیتوانی و کوزوو در وزن 61- کیلوگرم: رزیتا علیپور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با برنده رژیم اشغالگر قدس و رومانی شیما آل سعدی پس از استراحت در دور نخست با برنده مکزیک و جمهوری چک در وزن 68+ کیلوگرم: حمیده عاسعلی پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرعه کشی لیگ جهانی کاراته وان/ هم گروهی علیپور و خدابخشی با نمایندگان اسراییل

قرعه کشی لیگ جهانی کاراته وان/ هم گروهی علیپور و خدابخشی با نمایندگان اسراییل