مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اسفند 1397 ساعت 14:402019-02-28پزشكي

با فواید جویدن ناخن آشنا شوید!


کودکان اغلب به علت های متفاوتی اقدام به جویدن ناخن های دست خود می کنند که از جمله معمول ترین آنها می توان به استرس و اضطراب اشاره کرد.

این در حالی است که بعضی از آنها هیچ دلیل مشخصی برای کار خود ندارند! از طرفی عادت جویدن ناخن ها معمولا در سنین پایین تر .

- کودکان اغلب به علت های متفاوتی اقدام به جویدن ناخن های دست خود می کنند که از جمله معمول ترین آنها می توان به استرس و اضطراب اشاره کرد.

این در حالی است که بعضی از آنها هیچ دلیل مشخصی برای کار خود ندارند! از طرفی عادت جویدن ناخن ها معمولا در سنین پایین تر بیشتر دیده می شود که نگرانی های زیادی را برای والدین ایجاد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصرایران در ادامه نوشت: اما وضعیت به اندازه ای که تصور می کنید نیز بحرانی نیست؛ اگرچه جویدن ناخن ها عادت خوبی نیست و نیاز به مداخله والدین دارد، اما به تازگی فواید متعددی برای آن عنوان شده است! از این رو ضمن کمک صحیح و اصولی به فرزندانی که با این حالت رو به رو هستند، توصیه می شود با آرامش وارد عمل شوید و بیش از حد به آنها فشار نیاورید.

مطالعه جدیدی که در ژورنال اطفال به چاپ رسیده، نتایج جالبی را نشان می دهد.

طبق این تحقیق کودکانی که عادت به جویدن ناخن های خود دارند، حدودا یک سوم کمتر از سایر کودکان به بیماری های آلرژیک خاص مبتلا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با فواید جویدن ناخن آشنا شوید!

با فواید جویدن ناخن آشنا شوید!