مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اسفند 1397 ساعت 16:462019-02-27سياسي

مجرمان سایبری در کمین مسافران نوروزی


با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز، برخی افراد از این فرصت استفاده و قدام به خرید تورهای نوروزی و سفر به شهرها و کشورهای مختلف می کنند که مجرمان فضایی مجازی هم با سوءاستفاده از این موقعیت اقدام به کلاهبرداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی اصغر افتخاری اظهار داشت: با توجه به مسافرت های هموطنان در ایام نوروز و همچنین دغدغه آنان برای تهیه بلیط و تور های مسافرتی در همین راستا شرکت های مختلف گردشگری در حال تبلیغات وسیع و گسترده برای تور های مسافرتی در رسانه های مختلف هستند.

وی بابیان اینکه یکی از ترفندهای کلاهبرداران اینترنتی فروش تورهای مسافرتی باقیمتی بسیار پایین است، افزود: افراد سودجو از این ایام و موقعیت سوءاستفاده کرده و از طریق سایت های تقلبی اقدام به سرقت اطلاعات هویتی و بانکی افراد می کنند.

رییس پلیس فتا استان هرمزگان خاطرنشان کرد: کلاهبرداران با تبلیغ در شبکه های اجتماعی و یا ارسال پیامک برای هموطنان و ارائه پیشنهادات فریب دهنده، اعتماد افراد را به خود جلب و آنها را به صفحات درگاه بانکی جعلی هدایت کرده و اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی آنان می کنند.

افتخاری ابراز داشت: افراد برای مصون ماندن ازاین گونه کلاهبرداری ها باید به آدرس صفحات در قسمت URL ( آدرس بار ) دقت کنند و از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجرمان سایبری در کمین مسافران نوروزی

مجرمان سایبری در کمین مسافران نوروزی