مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اسفند 1397 ساعت 13:152019-02-24اجتماعي

تهران را انتخاب کنید


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: با هدف ترغیب هموطنان در انتخاب پایتخت به عنوان مقصد سفرهای نوروزی، شعار «نوروز تهران دیدنی است» برای سال 98 انتخاب شده است.

- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: با هدف ترغیب هموطنان در انتخاب پایتخت به عنوان مقصد سفرهای نوروزی، شعار نوروز تهران دیدنی است برای سال 98 انتخاب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دلاور بزرگ نیا با اعلام این که بافت تاریخی تهران قدیم به تنهایی موزه ای به وسعت یک شهر است، اظهار کرد: تهران فارغ از بناهای تاریخی که دارد بیشترین تعداد موزه، کاخ موزه، گالری و پارک های تفریحی مدرن را در دل خود جا داده است که با این ظرفیت می تواند در مقصد سفرهای نوروزی هموطنان دیده شود.

او افزود: سال گذشته کمپینی با عنوان من نوروز، صنایع دستی هدیه می دهم شکل گرفت که امیدواریم برای نوروز 98 این کمپین به صورت اجرایی و سطح گسترده تری در بین آحاد جامعه، فراگیر شود.

بزرگ نیا گفت: انتظار می رود در تعطیلات نوروز 98 با توجه به تشکیل کمیته تورهای تهرانگردی توسط دفاتر خدمات مسافرتی در بخش خصوصی و تعریف مسیرهای خلاقانه برای تمام سنین و سلیقه ها استقبال از تورهای نوروزی رشد بیشتری در مقایسه با سال های گذشته داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران را انتخاب کنید

تهران را انتخاب کنید