مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اسفند 1397 ساعت 08:462019-02-24اقتصادي

فارس گزارش می دهد «تصمیم» چماقی بر سر غول طلاق


مدیران استان قم باید برنامه ریزی و اقدام برای کاهش آمار طلاق را در اولویت خود قرار بدهند و از کارهای کلیشه ای در این زمینه خودداری کنند، باید آمار بالای طلاق در استان زنگ خطر را برای آن ها به صدا درآورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، طلاق یکی از آسیب های اجتماعی در استان قم است، طی دو دهه اخیر آمار این پدیده در استان نسبت به میانگین کشور بالا بوده است و همیشه استان قم به عنوان یکی از استان هایی با آمار طلاق فراوان در کشور شناخته می شد.

طی سال های اخیر طرح های بسیاری در استان قم برای کاهش آمار طلاق به اجرا درآمد، آخرین این طرح ها، فعال کردن سامانه تصمیم بود.

سامانه ای که توسط برخی از نهادها همچون قوه قضاییه و سازمان بهزیستی طراحی و پس از اجرای موفقیت آمیز آن در استان خراسان رضوی، اجرایش در برخی از استان های دیگر همچون قم شروع شد.

سامانه تصمیم یک کار گروهی است که تاکید آن بر وارد شدن زوجین متقاضی به روند مشاوره پیش از ارجاع پرونده های آن ها به محاکم قضایی است تا امکان بیشترین سازش برای جلوگیری از طلاق وجود داشته باشد.

  فعال شدن سامانه تصمیم  حجت الاسلام والمسلمین مجید یزدی با اشاره به فعال بودن سامانه تصمیم در استان قم اظهار کرد: این سامانه برای مشاوره پیش از طلاق از ماه ها پیش در استان، فعالیت خودش را آغاز کرده است، در گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد «تصمیم» چماقی بر سر غول طلاق

فارس گزارش می دهد «تصمیم» چماقی بر سر غول طلاق