مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اسفند 1397 ساعت 08:252019-02-24اقتصادي

ذوالقدر: دولت برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی اقدامی فوری و ضربتی انجام دهد


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به مشکلات موجود در زمینه تامین کالاها و کنترل قیمت ها گفت که دولت نباید در این خصوص حالت انفعالی به خود بگیرد و باید ضمن نظارت، - اقدامی فوری و ضربتی انجام دهد.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه مشکلات معیشتی و اقتصادی فشار سنگینی را بر همه اقشار و طبقات مردم تحمیل کرده است ، گفت: کوتاهی مجموعه هایی از دولت به رغم تلاش های صورت گرفته در تأمین کالاها و کنترل قیمت ها آسیب جدی به معیشت مردم وارد کرده که عدم اقدام عاجل توسط دولت، نمایندگان را ناگزیر به استفاده از ابزار قانونی خود می سازد.

وی افزود: اگر چه دولت نیز در تلاش است که مدیریت بازار را داشته باشد، اما در عمل شاهد آن هستیم که در ماه های اخیر روز به روز وضعیت برای مردم، بغرنج تر شده که نشان می دهد اقدامات و نظارت دولت با نیاز جامعه همخوانی و تناسب ندارد و لذا نباید در این خصوص حالت انفعالی بخود بگیرد و باید ضمن نظارت، اقدامی فوری و ضربتی، آنگونه که مردم ثمره آن را در زندگیشان احساس کنند، انجام دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه بخش اعظمی از مشکلات موجود، به سوء مدیریت برخی مسئولین دولتی برمی گردد ، اضافه کرد: متاسفانه عده ای از آنان انگیزه کافی برای کار کردن را ندارند و صرفا تحریم را عامل این وضع می دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالقدر: دولت برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی اقدامی فوری و ضربتی انجام دهد

ذوالقدر: دولت برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی اقدامی فوری و ضربتی انجام دهد