مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اسفند 1397 ساعت 05:412019-02-24بين الملل

سی.جی هاپکینز در آستانه حلول امپراتوری سرمایه دارانه جهانی


درعالم واقعیت چیزی که به جای آمریکا قرار دارد یک امپراتوری سرمایه دارانه جهانی سوپرملیتی است، یک شبکه تمرکززدایی شده و دارای وابستگی متقابل از شرکت ها، - گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: شاید آنطور که من می اندیشم دونالد ترامپ آدم احمقی نباشد.

البته از اینکه علنا مجبور به پذیرش این نکته شوم بیزارم، ولی از جهاتی چنین به نظر می آید که او این بار چیزی را به رسانه های شرکتی لیبرال قالب کرده باشد.

با مرور اخبار اخیر مرتبط با ترامپ بدون هیچ تردیدی متوجه شدم کاهش قابل توجهی در تعداد ارجاعات به عباراتی چون جمهوری وایمار، آلمان، آدولف هیتلر و لبه فاشیسم که ظاهرا بعد از شکست هیلاری کلینتون در انتخابات آمریکا در یک قدمی آن قرار گرفته، صورت گرفته است.

فکر می کنم به اندازه کافی با دقت گوگل را زیر و رو کردم، ولی نتوانستم حتی یک سرمقاله را پیدا کنم که هشدار دهد ترامپ در صدد آن است که شتابزده قانون اساسی آمریکا را لغو کند، کنگره را منحل کند و خود را پیشوا بنامد.

همچنین هیچ اشاره ای به آشویتس یا اشاراتی به دیگر جنبه های نازی ندیدم که خیلی عجیب است، چرا که هیستری هیتلرهراسی به یکی از مشخصه های استاندارد روایت رسمی تبدیل شده که در دو سال گذشته در معرض آن قرار داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی.جی هاپکینز در آستانه حلول امپراتوری سرمایه دارانه جهانی

سی.جی هاپکینز در آستانه حلول امپراتوری سرمایه دارانه جهانی