مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اسفند 1397 ساعت 05:102019-02-24اقتصادي

افزایش نرخ ارز دامن سیگار را هم گرفت!


قیمت سیگار در چند روز گذشته دوباره روند صعودی به خود گرفته که فعالان این بازار معتقدند کاهش حجم توزیع و افزایش قیمت دلار دلیل آن بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند روز گذشته شایعاتی در رابطه با افزایش قیمت سیگار مطرح شده بود که بررسی های میدانی نشان از آن دارد که قیمت انواع سیگار، توتون و تنباکو در بازار افزایش یافته است.

این افزایش قیمت در حالی رخ داده که عرضه سیگار از سوی واحدهای صنفی سطح شهر و دکه های روزنامه فروشی کاهش یافته و مسئولان این واحدها مدعی آن هستند که شرکت های توزیع کننده و واردکننده سیگار میزان توزیع خود را به شدت کاهش داده اند.

نیما، فروشنده یکی از واحدهای صنفی عرضه دخانیات در این باره اظهار کرد: در چند روز اخیر شرکت های توزیعی که محصولات وارداتی و تولیدی سیگار را در سطح شهر عرضه می کنند پاسخگوی سفارش گذاری ها نیستند و عرضه قطره چکانی سیگار را در سطح شهر در پیش گرفته اند و این در حالی است که میزان تقاضا از سوی مصرف کننده و واحدهای صنفی بیش از میزان عرضه است.

وی تاکید کرد: قیمت سیگارهای وارداتی مستقیماً با قیمت دلار تعیین می شود.

یکی دیگر از فروشندگان سیگار در رابطه با دلیل افزایش دوباره قیمت آن می گوید: در حال حاضر شرکت پخش برای آنکه دست دلال از بازار دخانیات کوتاه شود، حجم عرضه را کاهش داده تا محصولات بازار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نرخ ارز دامن سیگار را هم گرفت!

افزایش نرخ ارز دامن سیگار را هم گرفت!