مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اسفند 1397 ساعت 03:102019-02-23سياسي

تاج الدین: امسال در مورد حداقل دستمزد کارگران روزه شک دار نمی گیریم


امسال در مورد حداقل دستمزد کارگران روزه شک دار نمی گیریم و از حقوق کارگران کوتاه نمی آییم.

دولت باید یا حداقل دستمزد کارگران را شناور کند یا همه نوسان های اقتصادی را در تعیین میزان حداقل حقوق کارگران لحاظ نماید - یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امسال در مورد حداقل دستمزد کارگران روزه شک دار نمی گیریم و از حقوق کارگران کوتاه نمی آییم.

دولت باید یا حداقل دستمزد کارگران را شناور کند یا همه نوسان های اقتصادی را در تعیین میزان حداقل حقوق کارگران لحاظ نماید ناهید تاج الدین در گفت وگو با ایسنا با اشاره به حداقل حقوق کارگران در سال 98 گفت: امسال واقعاً سال بدی برای کارگران بود و فشار اقتصادی بر روی طبقه کارگر استخوان خردکن بود.

متأسفانه با توجه به موج افزایش بی رویه قیمت ها و افزایش هزینه های کارگران از یکسو و ثابت ماندن درآمد آنها، شاهد کاهش چشمگیر قدرت خرید کارگران و تقلیل سبد هزینه خانوار کارگری و کوچک شدن بیش از حد سفره های آنان بودیم.

نماینده مردم اصفهان افزود: به نظرم در همان پایان نیمه اول سال، باید در مورد حداقل دستمزد کارگران تجدید نظر می کردیم و با توجه به موج افزایش قیمت ها حداقل حقوق کارگران را نیز افزایش می دادیم چون برابر ماده 41 قانون کار حداقل دستمزد کارگران باید بر مبنای دو معیار نرخ تورم اعلامی از سوی بانک مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاج الدین: امسال در مورد حداقل دستمزد کارگران روزه شک دار نمی گیریم

تاج الدین: امسال در مورد حداقل دستمزد کارگران روزه شک دار نمی گیریم