مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 17:252019-02-23فرهنگي

جایزه جشنواره مستند «بیگ اسکای» برای «لوتوس»


فیلم مستند داستانی «لوتوس» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا وطن دوست برنده جایزه نگاه هنری جشنواره بین المللی مستند «بیگ اسکای» آمریکا شد.

- فیلم مستند داستانی لوتوس به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا وطن دوست برنده جایزه "نگاه هنری" جشنواره بین المللی مستند بیگ اسکای آمریکا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شانزدهمین دوره ی جشنواره بین المللی بیگ اسکای آمریکا میزبان دو فیلم لوتوس و دلبند در بخش مسابقه بین الملل و 5 فیلم مستند ایرانی در بخش جنبی داستان هایی از ایران بود که در مراسم اختتامیه جشنواره، جایزه نگاه هنری این رویداد به لوتوس ساخته محمدرضا وطن دوست اعطا شد.

بنابر اعلام روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در بیانیه هیأت داوران این جشنواره آمده بود: ما تصمیم گرفتیم جایزه ی نگاه هنری را به فیلمی بدهیم که چیره دستی و هنر در آن متمایز بود.

به سبب به کارگیری کنترل شده و عمدی گام فیلم، نور طبیعی و میزانسن، تمرکز منظم بر روی مأموریت جان فرسا و منحصر به فرد یک زن و همچنین بُن مایه های ذهنی خلاقانه ی سرشار از سمبولیسم و احساس، این جایزه را به لوتوس تقدیم می کنیم .

جشنواره بین المللی فیلم مستند بیگ اسکای ، یکی از بزرگ ترین و معتبرترین جشنواره های سینمایی آمریکا است که پذیرای آثار مستند در تمامیِ ژانرها و موضوعات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه جشنواره مستند «بیگ اسکای» برای «لوتوس»

جایزه جشنواره مستند «بیگ اسکای» برای «لوتوس»