مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 12:452019-02-23ورزشي

6 حالت صعود بسکتبال ایران به جام جهانی


تیم ملی بسکتبال ایران برای صعود به جام جهانی 2019 چین، فردا (یکشنبه) پنجم اسفند ماه 1397 آخرین بازی خود در مسابقات انتخابی را برابر تیم استرالیا برگزار می کند.

- تیم ملی بسکتبال ایران برای صعود به جام جهانی 2019 چین، فردا (یکشنبه) پنجم اسفند ماه 1397 آخرین بازی خود در مسابقات انتخابی را برابر تیم استرالیا برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات پنجره ششم انتخابی جام جهانی بسکتبال 2019 چین از روز پنجشنبه دوم اسفند ماه آغاز شد که تیم ملی ایران نیز نخستین بازی خود در این پنجره را مقابل تیم ژاپن واگذار کرد تا شانس صعود به عنوان تیم دوم از گروه F را از دست بدهد.

ملی پوشان بسکتبال با پیروزی در این بازی می توانستند صعودشان را نیز قطعی کنند اما حالا با این شکست، همه چیز به بازی های آخر در پنجره ششم انتخابی ها بستگی دارد؛ جایی که ایران بازی سختی مقابل تیم استرالیای صعود کرده دارد و پیروزی در این بازی کار بسیار سختی است.

ایران در شرایطی بازی دوم خود مقابل ژاپن را واگذار کرد که میزبان پنجره ششم انتخابی ها است و فردا (یکشنبه) پنجم اسفند ماه هم باید ساعت 18 در سالن بسکتبال آزادی میزبان تیم قدرتمند استرالیا باشد.

بسکتبالیست های تیم ملی با پیروزی مقابل ژاپن می توانستند بعد از استرالیا به عنوان تیم دوم راهی چین شوند اما با ثبت دومین شکست شاگردان مهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 حالت صعود بسکتبال ایران به جام جهانی

6 حالت صعود بسکتبال ایران به جام جهانی