مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 12:302019-02-23سياسي

پیام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درپی درگذشت آیت الله مومن


جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به مناسبت فوت آیت الله مؤمن پیام تسلیتی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: رحلت فقیه مجاهد، مبارز انقلابی و یار دیرین امام (ره) و رهبری، حضرت آیت الله مؤمن پس از برهه ای بیماری و تحمل مصائب و مشکلات ناشی از آن، موجب تأسف و تالم همگان گردید.

ایشان که از نخستین روزهای شکل گیری نهضت مبارک اسلامی دوشادوش سایر علما و مبارزین در خط مقدم مبارزه علیه رژیم ستمشاهی فعالیت می کرد؛ و بخاطر این فعالیت حتی سابقه بازداشت در رژیم گذشته را داشته؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همواره در مسیر خدمت گذاری به نظام مقدس اسلامی مشغول به فعالیت بودند.

مسئولیت هایی همچون عضویت در شورای نگهبان از سال 1362 ش تا کنون، عضویت در شورای عالی قضایی، نمایندگی در چند دوره مجلس خبرگان رهبری در کارنامه درخشان و انقلابی معظم له به چشم می خورد.

این مسئولیت ها که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون ادامه داشته است؛ نشان دهنده ی اعتماد کامل حضرت امام (ره) و رهبری انقلاب به معظم له دارد.

معظم له در این مسئولیت ها بویژه در سنگر فقاهت شورای نگهبان همواره روی آرمان های اسلام و انقلاب و نظام اسلامی پافشاری نموده و ذره ای از این آرمان ها و خطوط قرمز عدول ننمودند؛ و بدین خاطر همواره مورد حمله و هجمه ضد انقلاب قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درپی درگذشت آیت الله مومن

پیام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درپی درگذشت آیت الله مومن