مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 12:102019-02-23بين الملل

پادشاه عربستان به نشست سران عرب و اروپا را در مصر می رود اما امیر قطر نَه


یک منبع وزارت خارجه قطر با اشاره به اینکه تمیم بن حمد آل ثانی، امیر این کشور هرگز در نشست سران اتحادیه های عرب و اروپا شرکت نخواهد کرد، گفت، مصر پروتکل دعوت به نشست سران اتحادیه عرب و اتحادیه اروپا را نقض کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی وزارت خارجه قطر به خبرگزاری نووستی روسیه با اشاره به این موضوع اظهار کرد: قطر دعوتنامه ای برای حضور در نشست سران اتحادیه عرب و اتحادیه اروپا که فردا در مصر برگزار خواهد شد، دریافت کرد، ما از اینکه دولت مصر از این دعوتنامه به عنوان وسیله ای برای تحقق هدف خود استفاده کرده، تعجب نمی کنیم بلکه این دعوتنامه مصر با زبان و ساختار به کار رفته در آن پروتکل بین المللی را نقض کرده است.

این منبع گفت: بر خلاف دعوتنامه های ارسال شده برای روسای کشورهای عربی دیگر، دعوتنامه قطر خطاب به تمیم بن حمد آل ثانی، امیر این کشور نبوده و به جای هیئت دائم قطر در اتحادیه عرب، برای سفارت یونان در دوحه ارسال شد.

وی افزود: این نامه جهت یادآوری نشست تنظیم شده و متناسب با دعوت رسمی نیست.

او در ادامه نحوه عملکرد مصر را غیرحرفه ای خواند و گفت: با این وجود قطر در نشست قاهره در سطح نماینده دائم خود در اتحادیه عرب شرکت خواهد کرد چرا که دوحه به فعالیت های مشترک کشورهای عربی و نیز همکاری با شرکای خود در اتحادیه اروپا کاملا پایب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه عربستان به نشست سران عرب و اروپا را در مصر می رود اما امیر قطر نَه

پادشاه عربستان به نشست سران عرب و اروپا را در مصر می رود اما امیر قطر نَه