مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 10:102019-02-23اقتصادي

پیش بینی کاهش 85 درصدی مصرف کاغذ در سازمان محیط زیست


به دنبال آغاز «طرح سازمان بدون کاغذ» در سازمان حفاظت محیط زیست، سرپرست مرکز برنامه ریزی، تحول اداری و بودجه سازمان محیط زیست ضمن اشاره به پیش بینی کاهش 85 درصدی مصرف کاغذ تا پایان تابستان سال آینده، - به دنبال آغاز طرح سازمان بدون کاغذ در سازمان حفاظت محیط زیست، سرپرست مرکز برنامه ریزی، تحول اداری و بودجه سازمان محیط زیست ضمن اشاره به پیش بینی کاهش 85 درصدی مصرف کاغذ تا پایان تابستان سال آینده، از مکاتبه رییس سازمان با وزارت علوم، هیأت امنای دانشگاه آزاد و کتابخانه ملی به منظور کاهش نسخ کاغذی پایان نامه ها خبر داد.

در پی انتشار خبر اجرای طرح سازمان بدون کاغذ در سازمان حفاظت محیط زیست، امیر زند پازندی در گفت وگو با ایسنا ، با اشاره به اینکه در این راستا با دستور عیسی کلانتری - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست - طرح سازمان بدون کاغذ در سازمان حفاظت محیط زیست اجرایی شده است، تصریح کرد: قرار است طرح سازمان بدون کاغذ در مدت شش ماه و در قالب سه مرحله به طور کامل اجرا شود.

اجرای این طرح از اول اسفند آغاز شده و پیش بینی ما این است که در پایان این دوره شش ماهه، حجم مصرف کاغذ تا 85 درصد کاهش یابد.

وی با اشاره به دستور کار سازمان حفاظت محیط زیست به منظور اجرایی کردن طرح سازمان بدون کاغذ گفت: تدوین دستورالعمل، جلب مشارکت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کاهش 85 درصدی مصرف کاغذ در سازمان محیط زیست

پیش بینی کاهش 85 درصدی مصرف کاغذ در سازمان محیط زیست