مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 06:462019-02-23بين الملل

یادداشت/ جواد منصوری این فرمول وارونه نشود!


به جرأت می توان گفت که انقلاب اسلامی پرچم دار مبارزه با هژمونی آمریکا در جهان بوده و میان داری است که بسیاری از ملت های خسته از زورگویی های واشنگتن گرد آن حلقه زده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه حمایت در یادداشتی از جواد منصوری نوشت:  تحولات غرب آسیا طی سال های اخیر، این پیام رسا و پرطنین را برای آمریکا به همراه داشت که وزن جمهوری اسلامی در منطقه، فارغ از توانمندی های نظامی، به حیطه های ژئوپولتیک و گفتمانی نیز پهلو می زند.

ازاین رو، واشنگتن پس از شکست داعش شیرفهم شده است که قدرت ایران اسلامی دارای شاخه های فراوانی است و تنها با اتکا به یک شیوه نمی تواند کشورمان را از مسیر منحرف کند.

انقلاب اسلامی در برهه جنگ تحمیلی و پس از آن در فتنه های مخملی در جاده ای رو در رو با غرب با سرعت هرچه تمام تر به پیش رفت و وقتی حریف از روبه رو وارد شد و دریافت که نمی تواند با این ابرقدرت منطقه ای مواجه شود، به سرعت کنار کشید و از مهلکه گریخت.

حالا کمی عمیق تر به موضوع نگاه می کند و سعی دارد که ارکان توانمندی جمهوری اسلامی را هدف قرار دهد.

با این حساب باید نگاهی به ابعاد قدرت منطقه ای کشورمان بیندازیم.

وجه اول، فرهنگ دینی با تأکید بر وحدت شیعه و سنی و پرهیز از طایفه گرایی است که میان ایران و مردم منطقه، نوعی همبستگی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ جواد منصوری این فرمول وارونه نشود!

یادداشت/ جواد منصوری این فرمول وارونه نشود!