مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 03:012019-02-22سياسي

عضو مجلس خبرگان رهبری: مسؤولان بیانیه گام دوم را به عنوان سند بالادستی تلقی کنند


متصدیان اجرایی هم باید در مقام عمل و نه شعار این موضوع را در دستور کار به عنوان اسناد بالادستی مبنای کار خود قرار دهند و تلاش کنند زمینه عملیاتی شدن این گام دوم در جامعه فراهم شود.

- آیت الله محمود عبداللهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت پیام مقام معظم رهبری درباره گام دوم انقلاب و نقش حوزه علمیه در این میان اظهار داشت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب همه برنامه ریزی های استکبار جهانی با حضور شگفت انگیز مردم در بزرگداشت انقلاب، به هم خورد و مردم عظمت انقلاب را به رخ جهانیان نشان دادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: بیانیه گام دوم انقلاب یک هدیه بسیار بزرگ و بنیادی است که از طرف رهبری معظم انقلاب به مردم اعطا شد، این منشور بیانگر جایگاه بلند ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی و مدیریت عالی رهبری نسبت به مسائل کلان فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است.

وی تصریح کرد: این بیانیه نشان دهنده شناخت رهبری از جهان معاصر و تاریخ ملت است و به صورت هنرمندانه و عمیق و واقع بینانه طراحی شده است، این بیانیه از جامعیت کاملی نیز برخوردار است زیرا از یک سو یک ترسیم جامعی از گذشته انقلاب دارد و ابعاد مختلف از تمام مناظر مورد بررسی قرار داده، از سوی دیگر برخلاف توطئه ها و طرح های استکبار که آرزو داشتند چهلمین سالگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو مجلس خبرگان رهبری: مسؤولان بیانیه گام دوم را به عنوان سند بالادستی تلقی کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری: مسؤولان بیانیه گام دوم را به عنوان سند بالادستی تلقی کنند