مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 19:412019-02-22ورزشي

سلیمانی: فینال لیگ برتر فوتسال آقایان در سالن نقش جهان برگزار می شود


با توجه به حساسیت ها و استقبال هواداران از مسئولین ورزشی اصفهان درخواست کردیم که بازی مرحله پایانی لیگ برتر فوتسال بجای سالن پیروزی در سالن نقش جهان اصفهان برگزار شود.

- کاظم سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برگزاری فینال لیگ برتر بانوان که امروز بین تیم های نامی نو و مس رفسنجان در اصفهان برگزار شد گفت: من به اتفاق جناب کفاشیان در اصفهان حضور داشتیم و از نزدیک شاهد بازی فینال لیگ برتر فوتسال بانوان بین تیم های نامی نو و مس رفسنجان بودیم.

وی در ادامه گفت : بازی امروز در سالن نقش جهان اصفهان برگزار شد و در کل میزبان خوبی را از اصفهانی ها شاهد بودیم در این بازی تیم نامی نو توانست 4 بر صفر مس رفسنجان شکست دهد و قهرمان لیگ برتر بانوان شود.

دبیر کمیته فوتسال در پاسخ به سوالی که آیا این موضوع صحت دارد که فینال لیگ برتر فوتسال آقایان در اصفهان برگزار نمی شود گفت: خیر این بازی قطعا در اصفهان برگزار می شود و با توجه به بازی برگشت مرحله پایانی پلی اف لیگ برتر فوتسال گیتی پسند میزبان است.

سلیمانی افزود : کمیته فوتسال با توجه به حساسیت های بازی گیتی پسند و مس سونگون و استقبال از این بازی که قهرمان لیگ برتر فوتسال در سال 97 96 مشخص می شود از مسولین ورزشی اصفهان درخواست کردیم که بازی پایانی تیمهای گیتی پسند و مس سونگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمانی: فینال لیگ برتر فوتسال آقایان در سالن نقش جهان برگزار می شود

سلیمانی: فینال لیگ برتر فوتسال آقایان در سالن نقش جهان برگزار می شود