مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 17:112019-02-22حوادث

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد کلاهبرداری از 40 زوج جوان در مشهد


فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری متهم پرونده کلاهبرداری از 40 زوج جوان با ترفند وعده جهیزیه و لوازم خانگی ارزان قیمت در مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد کاظم تقوی گفت: در پی وصول خبری مبنی بر کلاهبرداری با تبلیغات گسترده فروش ارزان قیمت جهیزیه و لوازم خانگی توسط فروشنده ای در یکی از مجتمع های بزرگ تجاری مشهد، با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

  فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان در عملیاتی مشترک با کارآگاهان اطلاعات جنایی پلیس بررسی های تخصصی خود را آغاز کردند.

وی اظهار کرد: تحقیقات اولیه کارآگاهان حاکی از آن بود که متهم پرونده پس از جلب اعتماد شهروندان با تبلیغات گسترده، از آنان وجوهی را دریافت کرده و بعد از آن پاسخگوی مشتریان خود نبوده است.

سردار تقوی خاطرنشان کرد: در بررسی های ابتدایی مشخص شد متهم با ادعای نمایندگی برندهای خارجی و داخلی معتبر و همچنین درج جملات مذهبی در سربرگ ها و متن فاکتور و قول تخفیف و مساعدت به زوج های جوان، اعتماد مشتریان را جلب و با گرفتن مبالغی از 20 میلیون تا 150 میلیون ریال از ارسال کالا به آدرس شاکیان خودداری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد کلاهبرداری از 40 زوج جوان در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد کلاهبرداری از 40 زوج جوان در مشهد