مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 16:562019-02-22سياسي

رویکرد مقام معظم رهبری استفاده از جوانان است/ نقش محوری عدالت در قانون اساسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عباسعلی کدخدایی ظهر امروز در اولین همایش عدالت اجتماعی و فرصت های برابر در سالن اجتماعات اداره آموزش وپرورش فلاورجان اظهار کرد: نسل جوان آینده سازان کشور بوده که نیاز است در فعالیت های اجتماعی حضور پررنگ و مؤثری داشته باشند.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: رویکرد تمامی مسؤولان و در رأس آن، رهبر معظم انقلاب توجه به جوانان بوده که شاهد هستیم در همین یک سال اخیر بسیاری از  جوانان توسط ایشان به مسؤولیت های مختلفی منتصب شدند که نیاز است این نگاه در متولیان اجرایی کشور نیز تقویت شود.

وی با اشاره به موضوع عدالت اجتماعی و فرصت های برابر گفت: عدالت اجتماعی ازجمله آرمان های بشری بوده که از دیرباز موردتوجه قرارگرفته است و تلاش های بسیاری صورت گرفته که اختصاص به جامعه فعلی ندارد.

کدخدایی ادامه داد: آنچه مردم به دنبال آن بوده اند موضوع مهم تحقق عدالت اجتماعی است که نهضت امام خمینی(ره) نیز در مقابل بی عدالتی ها در دوران منحوس رژیم پهلوی ایستادند و این نگاه را محور اصلی مباحث خود در سطوح مختلف قراردادند.

عدالت اجتماعی یک امر فطری است سخنگوی شورای نگهبان عنوان کرد: از نگاه صاحب نظران و فرهیختگان عدالت اجتماعی یک امر فطری بوده و هیچ گاه عدالت خواهی خاموش نخواهد شد و همواره زنده و پویا است و باگذشت زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد مقام معظم رهبری استفاده از جوانان است/ نقش محوری عدالت در قانون اساسی

رویکرد مقام معظم رهبری استفاده از جوانان است/ نقش محوری عدالت در قانون اساسی