مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 16:112019-02-22ورزشي

دارابی فنی ترین کشتی گیر مسابقات شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت فدراسیون کشتی، فصل چهارم و پایانی رقابت های لیگ کشتی کلاسیک بانوان قهرمانی کشور امروز (جمعه) در محل خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و در پایان تیم های مشاور املاک قهرمانان نور مازندران، - لیگ کشتی کلاسیک بانوان با معرفی نفرات و تیم های برتر امروز به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت فدراسیون کشتی، فصل چهارم و پایانی رقابت های لیگ کشتی کلاسیک بانوان قهرمانی کشور امروز (جمعه) در محل خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و در پایان تیم های مشاور املاک قهرمانان نور مازندران، مجتمع فرهنگی ورزشی حمید سوریان تهران، شهرما شهرداری مشهد و فرزند اورامانات کرمانشاه به ترتیب اول تا چهارم رسیدند.

بر اساس دستورالعمل برگزاری مسابقات، تیم قهرمان چهار فصل باشگاهی خواهد بود که بیشترین امتیاز را در چهار دوره (فصل) برگزاری این رقابت ها بدست آورد و بدین ترتیب تیم مشاور املاک قهرمانان نور استان مازندران با کسب 333 امتیاز در چهار فصل برگزار شده بعنوان قهرمانی لیگ کشتی کلاسیک بانوان در سال 1397 رسید.

پس از تیم نور تیم های مجتمع ورزشی حمید سوریان تهران و شهرما مشهد به ترتیب با 249 و 227 امتیاز عنوان های دوم و سوم را از آن خود کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارابی فنی ترین کشتی گیر مسابقات شد

دارابی فنی ترین کشتی گیر مسابقات شد