مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 15:552019-02-22بين الملل

افزایش چشمگیر اخراج پناهجویان از آلمان


یک روزنامه محلی شهر دوسلدورف با استناد به آمار وزارت کشور آلمان از افزایش چشمگیر آمار اخراج پناهجویان در سال 2018 میلادی خبر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این آمار تنها شمار پناهجویانی که به سه کشور مراکش، الجزیره و تونس بازگردانده شدند، در مقایسه با سال 2017 میلادی 35 درصد افزایش یافته و به 1873 تن رسیده است.

علاوه بر آن آمار اخراج پناهجویانی کشورهایی مانند روسیه، ارمنستان، افغانستان، هند، گامیبا و غنا هم دست کم دو برابر شده است.

دولت آلمان تصمیم دارد الجزایر، مراکش و تونس و گرجستان را به فهرست کشورهای امن اضافه کند تا بررسی پرونده های پناهجویی و امکان اخراج متقاضیان پناهجویی که درخواست آنها رد می شود، تسریع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدویچه وله، مجلس فدرال آلمان با این تصمیم موافقت کرده است اما دولت آلمان برای اجرای آن نیازمند موافقت و همکاری دولت های ایالتی این کشور است.

توماس دمزیر، وزیر پیشین کشور بهار سال 2016 میلادی مذاکره با کشورهای شمال آفریقا را برای پذیرش پناهجویانی که از این کشورها به آلمان رفته اند، آغاز کرد.

این مذاکرات برای جلب همکاری این کشورها برای تشخیص هویت پناهجو و صدور مدارک شناسایی افرادی بود که از آلمان اخراج می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چشمگیر اخراج پناهجویان از آلمان

افزایش چشمگیر اخراج پناهجویان از آلمان