مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اسفند 1397 ساعت 15:312019-02-22سياسي

امام جمعه جیرفت: باید مراقب شیب ملایم رفتن به سمت غرب بود


نباید اجازه داد کسانی که دلداده و دلواپس به جهنم غرب هستند با فریب خود جوانان را به جهنم غرب بکشانند و باید مراقب شیب ملایم رفتن به سمت غرب بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، حجت الاسلام رضا سعادت فر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه جیرفت اظهار داشت: تفکر انقلابی دنبال خدمت رسانی به مردم و پیشرفت اقتصادی است ولی هدف اصلی زمینه سازی ظهور است ودر مقابل تفکر انقلابی، تفکر غرب گرا و لیبرال بوده که تفکری سطحی نگر و فقط به دنبال تامین نیازهای مادی است.

وی یادآور شد: امام خامنه ای در نامه اخیر به جوانان تحت عنوان گام دوم انقلاب به نکته ژرفی اشاره کردند و گفته اند که جامعه اسلامی به برکت انقلاب، پیشرفت معنوی زیادی داشته است و امروز اعتکاف ها، زیارت ها، نماز جمعه و جماعت، تربیت افرادی همچون شهید حججی ها محصول انقلاب اسلامی است.

امام جمعه جیرفت گفت: نباید اجازه داد کسانی که دلداده و دلواپس به جهنم غرب هستند با فریب خود جوانان را به جهنم غرب بکشانند و برخی از نفس افتادگان دیروز انقلاب و کسانی که از ایثار و شهادت فاصله گرفته اند، متاسفانه امروز با سیاه نمایی کاذب از داخل و روشن نمایی کاذب از خارج و غرب در حال تضعیف دل جوانان نسبت به انقلاب هستند که باید مراقب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه جیرفت: باید مراقب شیب ملایم رفتن به سمت غرب بود

امام جمعه جیرفت: باید مراقب شیب ملایم رفتن به سمت غرب بود